Co ofertujemy ?

 

Gwarantujemy pełnowartościowe, zbilansowane i smaczne dania dietetyczne!


Nasza oferta skierowana jest do osób chcących schudnąć w zdrowy i rozsądny sposób a przy tym zdrowo się odżywiać. Dostarczanie organizmowi odpowiedniej ilości minerałów, witamin i składników odżywczych nie jest łatwe i wymaga wiedzy i zaangażowania w codzienne żywienie. Dlatego nasza dieta jest opracowana przez dietetyków. Ponadto zapewni Tobie oszczędność twojego czasu i gwarantuje wspaniałe samopoczucie oraz wygląd.

 

W naszych daniach używamy składników bio, świeżych ziół i nowoczesnych metod gotowania takich jak smażenie w wodzie czy sous vive, dzięki którym potrawy zachowują wszystkie wartości odżywcze. Bez zdrowego odżywiania nie ma co myśleć o tym aby być zdrowym i być w dobrej formie zarówno fizycznej jak i psychicznej. Dzięki nam zobaczysz, że jedyna droga do zdrowego życia prowadzi przez mądrą kuchnię.

Nasza oferta obejmuje:

 

  • Dietę 1000 kcal
  • Dietę 1200 kcal
  • Dietę 1500 kcal
  • Dietę 1800 kcal

Nasze Zestawy dietetyczne składają się z czterech do pięciu posiłków i jest to całodzienne, kompleksowe wyżywienie zawierające oprócz obiadu: śniadanie, II śniadanie, podwieczorek i kolację. Dostarczymy je elegancko zapakowane we wskazane przez Ciebie miejsce na terenie Przemyśla i najbliższych okolic w cenie zestawu.

 

 

Przykładowe menu

 

DZIEŃ 1
Śniadanie:
Pieczywo pełnoziarniste z pastą z avocado i rucolą

II śniadanie:
Mini szaszłyki z mozarelli z pomidorkami cherry, zroszone Pesto bazyliowym

Obiad:
Łosoś (sous vide) na łożu ze szpinaku i z delikatnym sosem holenderskim podany z ziemniaczkami na parze

Podwieczorek:
Pełno ziarnista szarlotka

Kolacja:
Rolowana tortilla z warzywami

DZIEŃ 2

Śniadanie:
Omlet z warzywami

II śniadanie:
Mus z mango z orzechami

Obiad:
Staropolski gulasz wołowy z kasza gryczana, sałatka z białej kapusty

Podwieczorek:
jogurt z otrębami owsianymi przekładany musem malinowym

Kolacja:
Sałata cezar z grillowanym kurczakiem z pełnoziarnistymi grzankami i sosem jogurtowo szczypiorkowym

DZIEŃ 3

Śniadanie:
Rolada szpinakowa z wędzonym łososiem i chudym twarożkiem, pieczywo ryżowe

II śniadanie:
sałatka z rucoli z kawałkami melona i owocami granatu

Obiad:
Pikantne sakiewki z kurczaka z boczniakami, cukinią i papryką, ryż brązowy, z sałatka orientalna z zielonego ogórka

Podwieczorek:
Ciasto marchewkowe

Kolacja:
Curry z bakłażana z mlekiem kokosowym

DZIEŃ 4

Śniadanie:
Placuszki kasztanowo – orzechowe z owocami i sosem cynamonowym

II śniadanie:
sałatka z kapusty pak –choi z gotowanym indykiem z pomidorkami koktajlowymi i sosem curry

Obiad:
Poledwiczka wieprzowa w Pesto z rucoli z puree selerowo – pietruszkowym,

Podwieczorek:
Krem z z zielonego groszku z orzechami nerkowca

Kolacja:
Sałatka z czarną fasolą i kozim serem